Det här med att vara social

Standard

Jag älskar mina vänner. Jag gillar att göra mig lite tjusigare och träffa vänner, dricka vin och bara surra. Hur länge som helst. Men, jag gillar också att vara hemma. Nästan lika mycket om inte mer. Jag gillar att sitta i myskläder och dela på en flaska rödvin med M. Att sen vara borsta tänderna och slänga sig i sängen och somna. Tidigt.

Så idag har jag ett yttsipyttsi problem. Jag ska inte bara göra mig tjusigare utan jag ska också åka iväg hemifrån och träffa en klasskompis. Och dricka vin, ha mysigt och surra länge. Men det är ju åh, så jobbigt.

Ja, jag vet att jag egentligen inte alls borde klaga. Men det är kallt här i Berlin idag och jag måste klä på mig massor av ytterkläder för det finns fan inget värre än att frysa.

20121027-165211.jpg

2 responses »

Kommentera

