Kära Apple, om vi skulle göra om och göra rätt kanske?

Standard

Om jag vore en stor, ja faktiskt gigantisk, tillverkare av bl. a. telefoner (vi kan ta Apples iPhone bara som ett exempel) då skulle jag inte lägga pengar på att tillverka min egna karta. Det finns ju så många kartor redan. Och om det nu var så att jag inte ville eller kunde använda mig av en konkurents kartfunktion för att vi är ovänner om vem som ska tjäna mest pengar då hade jag använt mig av the second best.

Vad jag inte hade gjort hade  varit att jag valde den sämsta karta jag kunde hitta och lägga in den i min telefon som default.

Här har vi Haparanda:

20121025-161530.jpg

Och här är min park som jag springer i var och varannan dag:

20121025-161614.jpg

Vad säger vi, det stämmer va? Parken är jättebra utsatt. Och Haparande ligger på Seskarö.

Hälsningar från inte så nöjd med iOs 6 och den nya Applekartfunktionen

 

 

Kommentera

