YouTube, Spotify och SVT Play på tyska

Standard

Jag kommer inte riktigt överens med YouTube här i Tyskland. Jag kan bara se liveupptagningar och covers på precis allt jag söker på. Allt annat är förbjudet här. Det stör mig lite. Jag tycker inte ens om livesupptagningar. Och covers, behöver jag säga mer? Och  ja, jag har ställt in det så att jag vill se på klipp som om jag vore i Sverige så det är inte alls det som är problemet.

Och Spotify då? Nejnejnej, det måste man ha premium för att lyssna på utomlands. Så jag laddade ner appen till telefonen istället. Wihoo! Jag fick lyssna i hela 48 timmar innan jag var tvungen att skaffa premium. Tack för den!

Och SVT Play då? ”Duhar utvandrat från Sverige och då du befinner dig utom landets gränser får du tyvärr inte ta del av alla våra program. Haha!”

Mvh Jag är inte bitter

2 responses »

  1. I hear you sister! Nu har jag iofs spotify premium då jag anser att det för mig är sjukt värt. Men annars, till svt play har vi gjort en fuling. Vi premumenerar på en VPN tjänst som gör det möjligt att titta. Men säg inte vem som sa något om det.

Kommentera

