Jobbmatchningarna som gick fel

Standard

För att kunna hitta mig ett arbete har jag givetvis gått med på olika jobbsidor där de matchar mina uppgifter med tillgängliga arbeten. Jag vet inte riktigt hur de egentligen matchar för jag hittade ett perfekt jobb i deras dagliga mailutskick och var just påväg att påbörja ansökningen då jag såg att arbetet var i en liten håla i norra Schweiz. Alltså nej, där har jag inte skrivit att jag vill arbeta. Jag har skrivit Berlinområdet. Punkt.

Idag fick jag tips om matchningar som passar min profil. Country manager, Finance Director och Business Developer. Alltså nej, det är lite över min kompetens. Faktiskt.

Men tack i alla fall.

One response »

Kommentera

