Ärligt stulen måndagslista

Standard

Jag hittade en måndagslista hos Felicia som jag stal för att den var så fin. Fast jag skrev mina egna svar, även om jag gillade hennes.

– Jag kan: sticka fina benvärmare.
– Jag vill: krypa ner under en filt.
– Jag borde: inventera det tomma skafferiet efter lunchmat.

– Jag skulle: nog gå och borsta tänderna.
– Jag gillar: M’s hatthög.

– Jag älskar: hösten.
– Jag måste: springa två rundor runt parkerna idag. Eller egentligen nu.
– Jag behöver: ett arbete.

20120921-105345.jpg

– Jag får: göra precis vad jag vill.

– Jag kan inte: göra kullerbyttor.


– Jag vill inte: att det ska vara så kallt hemma.
– Jag borde inte: överanalysera.
– Jag skulle inte: fundera två gånger om någon bjöd mig på en resa till ett varmt land.
– Jag gillar inte: att tvätta håret.

– Jag älskar inte: när jag är ensam hemma.
– Jag måste inte: gå upp tidigt på morgonen för att öva motorcykelkörning som M måste.
– Jag behöver inte: gå till något arbete idag.

– Jag får inte: glömma att köpa sandpapper och färg idag.
20120916-184820.jpg
Kommentera

