Men ja, det klart att jag blev klar med bilderna

Standard

Såklart att jag blev. Hur skulle det annars se ut? Skitbra blev det också. Nu är det bara att vänta.

Jag hann också med att springa sex kilometer för att M sa att han skulle ut och springa och då kan jag inte stanna hemma för då känner jag mig som latast i världen och ångrar ihjäl mig när han kommer hem. Men det var fan den sämsta gången någonsin. Herreminje vad segt det gick. Och varmt var det ute med. Men jag hade inga ursäkter för att inte springa.

Sen lagade M mat medan jag ritade. Vi köpte violetta morötter igår. Superkul och jättegoda var de. Om det är en bra idé att ha den i en pastasås med färskost? Svar nej. Såsen blev lila, som fil med blåbärssylt. Det såg fruktansvärt ut. Men så gott. Men nästa gång gör vi det med vanliga morötter.

Kommentera

