Jag är så bra på att skjuta saker och ting framför mig

Standard

Jo, så är det. Jag är så bra på det att jag nästan varje gång lyckas riktigt bra. Som nu. Jag ska senast ikväll skicka en serie bilder som hänger ihop med varandra. Hur mycket jag ritat? Mja, inte så mycket. Eller inget alls nästan. Bara en skiss till en ambulans. Det är liksom inte mycket det.

Men nu ska jag surfa vidare och inte alls rita någonting. Förrän ikväll när jag får panik och måste skicka in det och kommer fram till att jag är urusel på självdisciplin och får ångest för att jag inte gjort någonting och sen skickar in nåt som jag vet inte är bra och sen får jag inte uppdraget.

Morr!

Kommentera

