Trötthets- och snartförkylningskortet

Standard

Idag spelar jag ut trötthets- och snartförkylningskortet och springer inte. Men som jag tidigare skrivit kan det ännu vara så att jag känner av efterfrukostkoman och ändrar mig. Men det tror jag inte för jag känner mig lite som att jag har bomull i huvudet.

Så jag stickar ett par benvärmare till min kompis Clara, 2,5 år, istället. Vi träffade dem i Mauerpark igår och jag försökte i smyg mäta hennes ben. Hon var inte så glad idet och fnissade: das mag ich nicht. Men jag hoppas att de passar. Annars får jag väl använda dem som handledsvärmare själv.

20120917-094208.jpg

Kommentera

