Dagsutflykt till Friedrichstraße

Standard

I Hamburg bor en svensk tjej som heter Sandra. Hon har en blogg och hon var i Berlin idag med sin familj. Så vi bestämde att vi skulle träffas. På Friedrichstraße och Starbucks. Det var jätteroligt att träffa nån som man inte ens känner men som det känns som att man känner jätteväl bara för att jag läser hennes blogg.

Jag fick se Edgar väl inpackad i en bärsele, så söt att jag ville nypa i kinderna men avstod med risk för att väcka honom. Edith och jag kom bra överens. Hon gillade min blåa kofta.

I helgen åker jag och M till Hamburg och om det finns tid kanske vi ses igen.

Sånt här gör jag för sällan. Träffar nya människor. Det är ju roligt.

3 responses »

Kommentera

