Fredag= kreativa dagen

Standard

Idag syr jag en kjol. En kjol av den här klänningen, som jag aldrig använder för att den
1. Inte har några axelband och det bara ser jättedumt och om jag inte har en kofta till och då ser det så vintrigt ut.
2. Har sånt där rynkigt liv över boobsen som gör att de ser gigantiska ut och samtidigt helt platt ut.
3. Har en rak uringning som gör detsamma som nr 3.
4. Har en enorm vidd som gör att jag också ser helt enorm ut.
5. Får mig att undra varför i hela friden jag köpte den överhuvudtaget. Men jag kommer ihåg att det nog var tyget jag föll för och blev lite impulsiv.

20120914-151415.jpg

Kommentera

