Fas ett av att inte tvätta håret inledd

Standard

Idag har jag inlett fas ett av hårtvättning utan produkter. En såklallad sista hårtvätt. Jag tvättade håret med Fructis, ett SLS-schampo utan silikoner och mineraloljor. Det var M’s schampo som var det enda som funkade som inte hade silikoner. Jag låter M ta över det sista i mitt sånt schampo.

Eftersom att mitt hår blir torrt som fnöske i topparna utan balsam eller inpackning så satte jag lite tistelolja där efter att jag handdukstorkat håret.

Jag ser fram emot det här. Verkligen.

Kommentera

