Om att börja om från början igen

Standard

Jag tänkte att jag kanske inte skulle blogga mer. Att jag skulle stänga ner mitt Facebookkonto och sluta skriva om mig själv hela tiden.

Det funkade ett tag. Jag saknar inte Facebook. Jag saknar inte att läsa en massa tråktråkiga statusar av människor jag halvt känner. Det är lika bra att inte ha Facebook tänker jag.

Men bloggen då. Bloggen saknade jag lite. Jag läser ju fortfarande alla bloggar men skriver inget länge eftersom att det blir så fånigt att inte hänvisa till min blogg och mig. Så jag börjar om från början istället. Nytt och fräscht liksom. Tänkte jag.

One response »

  1. Hej!
    Jag kom på att det var längesen jag läste din blogg igår och började leta efter den, men hittade den inte. (Kom dock på nu att jag väl har den i min länklista). Kul med ny blogg iaf!

Kommentera

